جام بالکنی چیست و قیمتش چقدره؟
جام بالکن یا شیشه بالکن نوعی پوشش کامل برای بالکن یا تراس آپارتمان هاست. دلیل پیدایش کلمه جام بالکن را باید از ریشه این نام جستجو کرد.

جام بالکن چیست؟

 جام بالکن نوعی پنجره آلومینیومیه که به دلیل نمای شیشه ای که در آن بیشتر نمایانه به این اسم معروفه. شاید بتوان گفت: بیش از 15 ساله که در ایران عمدتا برای پوشش بالکن ها از آن استفاده می شود.

پنجره بالکن کشویی نام دیگر جام بالکن است. اساسا هر محصول پس از پیدایش توسط مشتریان و مصرف کنندگان آن نام گذاری می شود. جام بالکن نیز ازین امر مستثنا نبوده است. 

 پنجره ریلی تراس نیز نام دیگر جام بالکن است. واژه تراس و بالکن هر دو از زبان های لاتین به ما رسیده است. جام بالکن تلفیق کلمه جام (شیشه) و بالکن است. 

جام بالکن ترکیه ای یاایرانی؟

 اگرچه تاریخچه جام بالکن به حدود نیم قرن پیش و به کشور فنلاند بر می گردد اما با توجه به رشد اقتصادی و صنعتی ترکیه در سال های اخیر و همینطور همسایگی ایران با این کشور می توان گفت که جام بالکن از ترکیه وارد ایران شد. 

جام بالکن در ترکیه با نام کام بالکن (cam balkon ) شناخته می شود و در تلفظ فارسی زبانان همان جام بالکن به کار می رود.  

اگر بین اجرای جام بالکنی ایرانی و خارجی دو دل هستی اینجا کلیک کن

شیشه جام بالکن

قیمت بالکن شیشه ای در اصفهان چقدر است؟

 قیمت جام بالکن نسبت به پنجره های معمول در بازار تفاوت چندانی ندارد. با این حال چنان چه حجم کار بالا باشد احتمال کاسته شدن قیمت جام بالکن هست.

 با توجه به نوسانات قیمت در شرایط بازار و همینطور تفاوت زمانی بین نگارش و خوانش این متن بهتر است که برای استعلام قیمت دقیق شیشه بالکن، با دفتر جی سان در تماس باشید.

85 45 30 35 031

 پنجره بالکن کشویی نام دیگر جام بالکن می باشد. اساسا هر محصول پس از پیدایش توسط مشتریان و مصرف کنندگان آن نام گذاری می شود. جام بالکن نیز از این امر مستثنا نبوده است.

پنجره ریلی تراس نیز نام دیگر جام بالکن می باشد. واژه تراس و بالکن هر دو از زبان های لاتین به ما رسیده است. جام بالکن تلفیق کلمه جام (شیشه) و بالکن می باشد.

شیشه ریلی، بالکن شیشه ای، پنجره تاشو، شیشه بالکن، پرده شیشه ای، و پنجره بالکن از دیگر اسامیست که در شهرهای مختلف ایران برای این محصول به کار می رود. اما جام بالکن در استان اصفهان، عنوانیست که برای این محصول به کار می رود.

اگرچه قیمت شیشه بالکن به علت استفاده از ریل و شیشه گیر های آلومینیومی با وزن قابل توجه، از سکوریت معمولی بیشتر است، در عوض میزان عایق بندی مناسب از لحاظ انرژی و گردو خاک را به همراه دارد.

مزایای جام بالکن
وقتی جام بالکن را با یک پنجره معمولی مقایسه کنیم تفاوت های آن آشکار می شود. 

نمای شیشه ای پنجره اولین مزیت نسبی جام بالکن نسبت به سایر پنجره های موجود بازار است. 

جی سان در اصفهان

زیبایی و شکیل بودن

جام بالکن به علت عدم وجود وادار و پروفیل های قطور در سطح کار  نسبت به پنجره های معمول بازار شکیل تر و جذاب است. 



راحتی در نظافت

  یکی دیگر از مزیت جام بالکن نسبت به پنجره های دیگر شستشوی راحت آن است. در جام بالکن با تا شدن پنجره ها بر روی یکدیگر در یک قسمت بالکن، امکان تمیز کردن و شستشوی شیشه ها بسیار راحت تر می شود. 

نظافت جام بالکن
شیشه بالکن در سپاهان شهر

عایق بندی مناسب

 عایق جام بالکن کمتر از پنجره های دو جداره یا تک جداره موجود بازار نیست. با این حال با توجه به مکانیسم جام بالکن، جام بالکن صرفا برای پوشش فضاهایی مانند: بالکن، دور استخر، آلاچیق و روف گاردن استفاده می شود. 


 

ورود | ثبت نام افزودن نظر
جی سان،تولید کننده ریل و یراق پنجره بالکن
فروش ویژه ریل و یراق آلات پنجره بالکن جی سان به همکاران سراسر کشور.