ساخت آلاچیق مدرن با شیشه تاشو
یکی از نکات مهمی که در ساخت آلاچیق باید به آن توجه کرد انتخاب متریال مناسب است.

آلاچیق شیشه ای چیست؟

محیطی که گاها به عنوان یک نشیمن گاه و یا سرپناه ساخته می شود.اجرای آلاچیق در ویلا، باغ یا پشت بام هایی که تبدیل به باغ روف گاردن می شود انجام می‌شود. برگزاری نشست های دوستانه در فضای باز با وجود آلاچیق فراهم می شود.

پنجره آلاچیق

امروزه بدلیل اهمیت انرژی های تجدید پذیر در بحث های زیست محیطی، توجه ویژه ای به پوشش آلاچیق می شود. برای داشتن یک آلاچیق چهار فصل، اولین گزینه ای که باید در نظر گرفت پوشش سقف و اطراف آلاچیق است. شیشه آلاچیق اگر ثابت باشد امکان چهار فصل بودن آلاچیق را فراهم نمی کند اما چنان چه امکان ریلی بودن شیشه آلاچیق فراهم شود، آلاچیق به یک فضای چهارفصل و جذاب تبدیل می شود.

اجرای آلاچیق شفاف پیش ساخته با شیشه تاشو جی سان 

سفارش آلاچیق شیشه ای اصفهان

در ساخت آلاچیق، یکی از نکات مهم بحث نور و گرمایش فضا است. برای پوشش اطراف آلاچیق، یکی از بهترین گزینه ها شیشه آلاچیق است. شیشه آلاچیق، می تواند به فراخور فضای مدنظر، شفاف یا مات اجرا شود.

شیشه تاشو برای آلاچیق چنان چه به خوبی اجرا شود تا حد زیادی در بحث عایق حرارتی مفیدست. حتی می تواند آلاچیق را به یک حمام آفتاب تبدیل می کند.

جی سان، سازنده شیشه آلاچیق در اصفهان است. شیشه تاشو جی سان در شهر های مختلف کشور اجرا شده است.

 


 

ورود | ثبت نام افزودن نظر
جام بالکنی چیست و قیمتش چقدره؟
جام بالکن یا شیشه بالکن نوعی پوشش کامل برای بالکن یا تراس آپارتمان هاست. دلیل پیدایش کلمه جام بالکن را باید از ریشه این نام جستجو کرد.